Retourneren en Terugbetalingen

RETOURBELEID

Wanneer je je artikel ontvangt, moet je het zo snel mogelijk na ontvangst controleren en altijd vóór gebruik. We hebben ons normale retourbeleid voor de kerstperiode uitgebreid. Elk cadeau dat tussen 20 November en 22 December 2023 is gekocht, kan tot 14 Januari 2024 worden geretourneerd. Alle andere algemene voorwaarden zijn van toepassing. Dit heeft geen invloed op uw wettelijke rechten. Je hebt 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren volgens ons retourbeleid voor een periode van 14 dagen, dat begint op de dag nadat je het artikel hebt ontvangen. Het eenvoudig, volg de onderstaande stappen (zie het gedeelte ‘Retourneren en terugbetalingen’). Alle artikelen moeten ongebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd zoals ze waren bij ontvangst door jou. Zorg ervoor dat wanneer je een artikel ontvangt dat je er redelijk voor zorgt bij het uitproberen/inspecteren. Zorg er bijvoorbeeld voor dat alle veiligheidszegels of -etiketten nog intact zijn.

Als u denkt dat een artikel beschadigd of defect is, moet u een foto nemen en deze naar ons online berichtencentrum sturen, waar u advies krijgt over de volgende te nemen stappen (wij betalen de verzendkosten niet terug als u dit niet doet).

Verkeerd artikel ontvangen: Onze excuses als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dit komt niet vaak voor en we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Om een terugbetaling of vervanging te ontvangen, moet je het artikel retourneren in dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen en binnen 14 dagen na de dag waarop je het artikel hebt ontvangen.

Beschadigde of gebrekkige artikelen: Gelieve onze excuses te accepteren als je een artikel hebt ontvangen dat beschadigd of defect is. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn en willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Als je denkt dat het artikel defect is, neem dan contact met ons op. Je moet ons precies vertellen wat het defect is, en dit zo snel mogelijk doen na het ontdekken van het gebrek, en we zullen je adviseren over de volgende stappen. Ons retourbeleid voor defecte artikelen handhaaft jouw wettelijke rechten.

Artikel niet ontvangen: Onze excuses als je je artikel niet hebt ontvangen. Dit komt niet vaak voor en we willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Voor een terugbetaling of vervanging, moet je ons informeren dat je je artikel niet hebt ontvangen binnen 21 dagen na de dag waarop je een e-mail van ons hebt ontvangen met de bevestiging dat het artikel is verzonden.

Jouw wettelijke rechten: Ons Retourbeleid heeft geen invloed op jouw wettelijke rechten.

Je artikel retourneren: Neem contact met ons op via jouw account via ons online berichtencentrum. Je moet ons klantenserviceteam informeren over je bestelnummer, het artikel dat je retourneert en de reden voor het retourneren. We zullen je vervolgens een uniek retour-autorisatienummer geven en het adres bevestigen om het artikel naar terug te sturen. Verpak het artikel zorgvuldig en voeg je bestelnummer, naam en adres toe aan het pakket. Vraag het postkantoor om een bewijs van verzending wanneer je je artikel naar ons stuurt. Een bewijs van verzending kost niets, maar in het zeldzame geval dat je artikel verloren gaat tijdens het vervoer kunnen we je terugbetaling of vervanging mogelijk niet verwerken zonder dit bewijs. Als je een vervanging aanvraagt en het product niet langer beschikbaar is, zullen we de terugbetaling verwerken via de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om het artikel aan te schaffen. Elk artikel dat je hebt geaccepteerd en vervolgens retourneert, is jouw verantwoordelijkheid totdat het ons magazijn bereikt. Zorg er daarom voor dat je je artikel naar ons terugstuurt via een bezorgdienst die je verzekert voor de waarde van de producten.

Wat we hierna gaan doen: Alle producten die aan ons worden geretourneerd, worden gecontroleerd door onze retourafdeling. Als je recht hebt op een terugbetaling, zullen we de prijs van je artikel terugbetalen. Retourzendingen worden meestal binnen 7 werkdagen na ontvangst van een geannuleerde bestelling verwerkt, en uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst. We zullen je via de oorspronkelijke betaalmethode die is gebruikt om het artikel te kopen terugbetalen.

Retourneren van vervangende producten: Als een artikel dat je hebt besteld defect blijkt te zijn en we het hebben vervangen, heb je het recht om je bestelling met betrekking tot het vervangende product binnen 7 werkdagen te annuleren vanaf de dag nadat je het vervangende artikel hebt ontvangen en een terugbetaling te ontvangen.

Kosten van het retourneren van artikelen: Houd er rekening mee dat we de verzendkosten voor het retourneren van een artikel alleen kunnen terugbetalen als: we je het verkeerde artikel hebben gestuurd, of als het artikel beschadigd of gebrekkig is; of als je een vervangend artikel retourneert dat je niet wilt houden. We vergoeden geen verzendkosten voor artikelen die in goede staat zijn bevonden. De kosten van het terugsturen van het artikel naar jou zijn afhankelijk van het artikel en worden aan je meegedeeld nadat het testproces is voltooid.

Klachten: Als je niet tevreden bent met de manier waarop we de retourzending, vervanging of reparatie van een artikel hebben afgehandeld, bieden we onze excuses aan. We willen het probleem oplossen. Neem contact op met onze klantenservicemedewerkers.